Šesti uslov: El-Inkijad (pokornost i predanost)
Suprotno ovome je ostavljanje (pokornosti).
Ovdje se misli na pokornost i predanost riječima la ilahe illallah, formalno i suštinski, i vanjštinom i nutrinom.
Uzvišeni Allah veli:
I povratite se Gospodaru svome i pokorite Mu se.
Ko je bolje vjere od onoga koji se iskreno preda Allahu, čineći još i dobra djela.
Onaj ko se sasvim preda Allahu, a uz to čini dobra djela, uhvatio se za najčvršću vezu.
Značenje ajeta: Onaj ko se sasvim preda – tj. pokori i ponizno prihvatirobovanje samo Njemu – a uz to čini dobra djela – tj. pokori se i prihvati Allahove naredbe i zabrane – uhvatio se za najčvršću vezu – tj. svjedočenje da nema istinskog božanstva osim Allaha.
Dakle, onaj ko se ne preda Allahu i ne čini dobra djela nije se uhvatio sa najčvršću vezu. Na ovo značenje ukazuje ajet u kojem Uzvišeni Allah kaže:
A onaj koji ne vjeruje, pa, neka te ne zabrinjava nevjerovanje njegovo. Nama će se svi vratiti i Mi ćemo ih o onome šta su radili obavijestiti; Allahu su, uistinu, poznate svačije misli.
Da bi riječi la ilahe illellah bile potpuno priznate, moraju se prihvatiti Allahove naredbe i zabrane.
To je nemoguće ostvariti osim kroz slijeđenje Poslanika, sallallahu aleji ve sellem, jer Uzvišeni Allah je naredio pokornost njemu, a on je pojasnio put robovanja Allahu.
Onaj ko se pokori Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, pokorio se i Allahu.
Uzvišeni Allah kaže:
O vjernici, pokoravajte se Allahu i pokoravajte se Poslaniku, i ne ništite djela svoja!
Onaj ko se pokorava Poslaniku pokorava se i Allahu.
Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, veli: „Ako vam nešto zabranim, onda se toga klonite, a ako vam nešto naredim, onda uraditi onoliko koliko možete.“
U drugom hadisu veli: „Svi moji sljedbenici ući će u Džennet, osim onih koji odbiju. Ashabi upitaše: „A ko će odbiti?“ On reče: „Ko mi se pokori, ući će u Džennet, a onaj ko mi pokornost odbije, odbija ući u Džennet.“