Drugi uslov: El-Jekin (uvjerenje)
Uvjerenje je ustvari ustabiljeno razumijevanje određene stvari, uz sigurnu potvrdu da je to baš tako.
Ovdje se pod uvjerenjem misli na čvrsto ubjeđenje u značenje tih riječi, a koje nije popraćeno nikakvim sumnjama.
Uzvišeni Allah veli:
Pravi vjernici su samo oni koji u Allaha i Poslanika Njegova vjeruju, i poslije više ne sumnjaju.
Sumnja je suprotna uvjerenju i ajetom se uslovljava čvrsto vjerovanje u Allaha i Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem.
Na ovo ukazuju i riječi Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, koje je uputio Ebu Hurejreu, radijallahu anhu: „Obraduj Džennetom onoga koga sretneš iza zidina ove bašče, a da svjedoči la ilahe illellah, i srcem vjeruje u te riječi.“
Također i hadis: „Ući će u Džennet svako ko sretne Allaha, a svjedočio je, bez ikakve sumnje, kelimei-šehadet.
Tumačeći hadis: „Ko kaže la ilahe illellah i zanegira sve što se obožava mimo Njega, imetak i život su mu sveti, a račun će kod Allaha polagati.“ – šejh Sulejman b. Abdullah Ali Šejh veli: „Ovo je jedan od hadisa koji na najbolji način pojašnjava značenje ovih riječi.
Vidimo u njemu da samo puki izgovor la ilahe illellah nije dovoljan da se imetak i život čovjeka učine svetim i nepovredivim. Čak imetak i život nisu učinjeni svetim ni kada se spozna značenje tih riječi, niti kada se one potvrde, a također ni ukoliko se pored Allaha nikome drugom ne moli.
Oni bivaju učinjeni svetim i nepovredivim samo ako se uz sve ovo doda i negiranje svega onoga što se pored Allaha obožava.
Sumnja u te riječi ili neodlučnost čine čovjekov život i imetak nezaštićenim.“
Dakle, šejh naglašava kako izgovaranje, potvrda ili spoznaja ovih riječi nisu dovoljni, nego sve to mora biti popraćeno čvrstim uvjerenjem.